Midnattds

Jag sitter här i min intesåsköna säng  och funderar på livet. Klockan har precis passerat 12-slaget och jag borde väl krypa ner under täcket om jag ska orka jobba i sju jävla timmar imorgon. Sju långa timmar med thaibossen och en little mexican till lunch. Det kan ju diskuteras om det är ett mentalt mord. Om min själ kommer att gå under eller om jag eventuellt kommer att ägna de närmaste x antal dagarna liggande i fosterställning och repetera pomfrites och cola - pomfrites och cola. Kanske kommer morgondagens arbetspass att föralltid förstöra min personliga vigör och släcka min livslust. Jag hoppas att jag ska komma att ta mig levande därifrån, och helst utan åkommor. Jag är ju trots allt solstrålen(?).

Förresten kikade jag Harry Potter på bio idag. För er som varken läst boken eller sett filmen så dör professor Dumbledore. Severus Snape mördar honom. Men i den sista boken får man veta att det var Dumbledors plan hela tiden. Snape är alltså inte en elak jäkel utan i själva verket en gosig liten nallebjörn som försöker hjälpa alla snälla. Så nu är alla som inte läst böckerna SKITGLADA för att jag låter dem slippa.

Nu ska jag läsa lite High Fidelety sedan glida in i min ruskiga drömvärld där jag antingen blir förnedrad av Thaibossen eller strypt av min före detta pojkväns föräldrar.
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0