Bio-ungarna

Solen har stekt hela dagen. Jag har jobbat på my beloved McDonalds. Thaibossen var faktiskt snäll, trevlig och go idag. Att han är snäll, trevlig och go betyder givetvis att jag inte fick skäll eller arga blickar. man ska vara glad för det lilla. Inga roliga citat. Inga roliga människor som handlade. Förutom bio-ungarna...

Vilka är bio-ungarna, undrar ni?

De två små negerbarnen (möjligtvis är de tre) som verkar ha en vit pappa som äger biografen där jag bor. Mamman har jag aldrig sett. Kanske föddes dom ur popcornmaskinen. Kanske ur någon form av coca cola-masken, och därav färgen? Iallafall är dom några speciella barn. Mr. Big är för tillfället inte närvarande men jag kan berätta om en incident han var med om angående bio-ungarna.

Barnen leker ute på vår stads lilla gata som rymmer alla affärer etc. Plötsligt sätter sig flickan ner. Vad gör hon? Hon URINERAR. På gatan. Den lille pojken sätter sig bakom och studerar utsikten, för att sedan ta en pinne som han petar i kisset med.

Gulligt. Sött. Ungefär som föräldrar säger när deras barn äter sand ur sandlådan. Sand blandat med avföring, spya och andra baciller. Det är inte sött - det är korkat!!

Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0