Befordran snart måhända?

Thaibossen tog in mig på kontoret häromdagen när jag var på väg att börja arbeta. Några dagar tidigare hade vi haft ett par typ kontrollanter på besök som iaktog allt vi gjorde och antecknade som galningar.

- I fredags.. När "bill och bull" var här... Dom kollade lite på dig...
- Jasså? Och? *Sjukt nervös. "Jag får sparken. Jag får sparken. Jag får sparken"*
- Du sken som en sol! Du var glad och trevlig och ja. Du är solen. Det är du! Fortsätt såhär!

Jaha. Då är man McDonald's lilla solstråle dårå. Känns fint. Inte för att jag bryr mig ett dugg men ändå. Det gav mig lite mod att retas med Thaibossen senare samma arbetsdag.

- Det är något fel på märkapparaten!
- Nej. Det äj lullen.
- Lullen alltså?
- Rr. Rr. Rrjullen.


Snart kan jag kalla honom för min lilla bitch och tvinga honom att sticka ner huvudet i soptunnorna då och då.
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0