Att festa som svin

Alkohol förstör våra unga hjärnor. I lördags hade jag en förjävlig kväll - på gott och ont. I söndags hade jag en förjävlig dag - enbart på ont.

Lördagen började med en härlig förfest bestående av brudar, min halvbögige kompis Halvbögen och vodka. Vi låg utanför grannens dörr och försökte få honom att släppa in oss och betedde oss som gangsters, vilket vi (i våra egna ögon) antagligen var.

 Lördagen avslutades med att jag spydde i Mr.Big's bil, ramlade i mitt eget kiss, vägrade låta bilen köra fortare än 30 km/h, kröp på golvet till sängen och så vidare. Mitt i natten vaknade jag (tydligen) och frågade efter Mr.Big, som svarade att han låg bredvid mig, och sedan försökte jag ta mig till toaletten genom mitt sovrumsfönster.

Men vad säger man? Den roligaste jävla kvällen på länge.
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0