Thaibossen

Jag blir galen! Jag är redan trött på mitt jobb på McDonalds även fast jag inte har jobbat en enda dag ännu.

Jag ringde min chef idag, thailändaren som pratar en ytterst primitiv svenska. sist jag var där fanns inga kläder i min storlek, så jag önskade att få komma och prova dem idag för att veta säkert att jag kan börja jobba på tisdag. Jag ringer chefen och berättar mina önskemål.

Superkalle: Så kläderna har inte kommit än? När kommer de då?
Thaibossen: Djsdhsdh *någon blandning av svenska och thailändska skulle jag tro*
Superkalle: Va?
Thaibossen:: gdhgsdjsgjd
Superkalle: Vad säger du?!
Thaibossen:ÄR JAG EN POSTMAN HELLER?!!!!! JAG VET INTE NÄR DE KOMMER!

Thaibossen verkar sur så jag letar efter kläderna på egen hand.

Thaibossen::  Vaj göj du?!
Superkalle: Ööh.. Letar? Kläderna låg ju här sist?
Thaibossen:: Haj bejstäjjt nyja. Dom liggej ijte däj!!!!

Han visar mig kläderna och jag provar den storlek jag beställt som inte fanns förra gången. Men de passar inte.
Thaibossen blir sur för att jag inte sa rätt storlek. Desperat försöker jag förklara för honom att det inte är mitt jävla fel att HAN gav bort min kläder som jag beställde från början. Hade jag fått  prova dem i tisdags så hade rätt storlek funnits nu.

Fuck you thaisvin. Om man får skriva så.
Kommentarer och övriga påhopp
Postat av: Johan

Man får och man SKA!>.<

2009-01-17 @ 02:00:34
URL: http://harsolle.bilddagboken.se
Postat av: LISA

JAG BLIR VÄRSTA ARGGROLADDAD HÄR xD

2009-01-17 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0