Läkarbesök

Har vart hos en läkare och kollat på min mge idag. Det gick bra. Läkaren var snäll, även fast jag inte fick varken godis eller någon leksak. Det får jag förresten inte hos tandläkaren längre heller, mycket dålig stil.
Vi bestämde iallafall att jag ska göra lite prover och samtidigt försöka ta det lite lugnare.

Här kommer det viktiga. Min mammas kommentar som verkligen fick mig att förvånas. Har det där monstret tryckt ut en sån underbar flicka som mig? Hur kan man ställa en sådan fråga?
Doktorn pratar om någa tabletter jag ska få som jag ska ta i nödfall.
Min mamma säger: Finns dom där i stolpiller också?

Dessutom frågar min mamma om inte gastroskopi och rektoskopi är nödvändigt. Jag börjar starkt misstänka att hon inte älskar mig ett dugg. Men det är lugnt, jag behöver bara pengar, inte kärlek.
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0