mcdonalds

Härlig dag på jobbet idag.  Jag har gått med vinst. En keps och två chokladkakor rikare gick jag därifrån. Thail-bossen har nog börjar gilla mig. Fast iochförsig nämnde han ordet avskeda lite för många gånger i min närhet. Hade det vart en dålig show på TV så hade jag snart blivit utröstad av juryn.
Tony Irving; Meeeeeeen  tuvärr sooh gör dou för lite påmfriit.

Förresen är det faktiskt mycket jobbigare att göra pomfrites än vad alla tror.

kollega 1 - Två mellan och en stor
kollega 2 - En liten och femhundra mellan
thai-boss - MER POMFRITES! EN TILL KORG!
kollega 1 - Tre stora, tre mellan och en liten
thai-boss - Mer korgar!!! Finns det pomfrites nu? Räcker det till alla gäster? NEJ JUST DET. EN TILL KORG!
superkalle - *mentalt koma*
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0