En inkompetens som är svår att slå

Imorgon ska jag jobba från 11 - 19. Inte roligt. Inte ett dugg jävla roligt. Vad sjutton gör man på rasten då? Umgås med mina kära kollegor?

Enda problemet är att nästan alla hatar mig eftersom att jag är ny.
Man skulle kunna säga att jag presterar 89% mindre än vad alla andra gör.
Och man skulle kunna säga att det retar skiten ur alla andra.

Ber dom om en mellanpomfrites, så står jag där utan pomfrites, och det dröjer tre minuter tills de är klara, och när de väl är klara tar det ytterligare någon minut att försöka få ner pomfriten i en kartong utan att det blir för mycket eller för lite - för då kommer genast the big man and the thai-boss och ser... Tja... Inte direkt överlycklig ut.

Men man skulle också kunna säga att alla egentligen bara är avundsjuka. På vaddå? Min inkompetens kanske? Vem försöker jag lura?
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0