En Mcbajs kanske?

Jobbet går bra. Folk spiller ut sina drickor och klagar på sina strips. Jag torkar upp och säger att de faktiskt får klaga på någon annan. Men igår hände något sjukt dock. En kärring kommer fram till mig och min arbetspolare och säger något som man inte vill höra.
- Det är bajs på golvet på toaletten.

Det värsta är att man är så illa tvungen att ta reda på det. Bara att blunda och hålla andan så att säga...

Men, frågan återstår... Vem fan bajsar på golvet? Det är oförståeligt. Det är varken mer hygieniskt eller skönare. Någon form av sadist förmodligen.
Kommentarer och övriga påhopp
Postat av: lisa

nån som inte hann ända fram ;) hahahahah

2009-02-01 @ 19:34:25
URL: http://lisabrandts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0