Farmor och farfar

Konversation från idag.
Farfar:
Finns det mer mjölk?
Farmor: Varför frågar du mig, kolla själv?
Farfar: Mm.
Farmor: Finns det mer ketchup?
Farfar: Nej. Ta senap.
Farmor: Ja, ta vatten du då!!!
Farfar: Ta jordgubbssylt.

Och en konversation från i somras.
Farmor: Följer du mig till affären sen?
Farfar: Nej jag ska ta in ved
Farmor: Men du sa ju att du skulle följa!
Farfar: Nej jag ska cykla
Farmor: Du har väl fan inte cyklat på 25 år?
Farfar: Men jag ska cykla.
Farmor: Åh du hattar hit och dit!!!
Farfar: Jag har ingen hatt.

Slänger in en bild på farmors pepparkaks-formssamling när jag ändå håller på.
Den är den enda anledningen till att det är roligt att baka pepparkakor.
Kommentarer och övriga påhopp
Postat av: lisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHA. Finns det några skönare gammlingar eller? :D

2008-12-07 @ 18:50:57
URL: http://lisabrandts.blogg.seisa

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0