En gåva från min mormor

Min familj är inte som alla andra.  Iallafall inte min mormor. Hon luktar rök, har elak humor och börjar bli VÄLDIGT konstig i huvudet. Alldeles nyss kom hon fram till mig och sa att hon hade något att ge mig. Mina förhoppningar låg någonstans mellan godis och ett arv på några miljoner, eller iallafall någonting som jag kunde ha använding för. Vad får jag då?
En urklippt artikel om min ex pojkvän.(..)

Mormor: Om några år kommer du vara glad att du har sparat den
Superkalle: Du är för fan sjuk i huvudet.

Tack mormor, den ska jag rama in och spara resten av mitt liv.
Precis som din dödsannons.
Kommentarer och övriga påhopp

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0