Dagen före doppare-dagen

Dagen före doppare-dagen.

Det blir inget dopp i min gryta imorgon.

Mitt underbara undre är sjuk. Mini-Kalle, som vi kan kalla henne, har haft lite olika sorters problematik men nu mår hon bättre. Då kommer menstrautionen lägligt. Som om jag inte vore sexuellt frustrerad redan?  Gud, den allsmäktige, jävlas med mig. Mig, mitt sexliv, och speciellt med Mr. Big. Han har det inte lätt den gossen. Nu för tiden får han stånd av tanken på att Lasse Kronér ska vara julvärd på SVT.

Annars då?

Jullafton imorgon.
God jul på er allesammans.
Kommentarer och övriga påhopp
Postat av: Anonym

hahahha cp <3 //v

2008-12-24 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Och vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras om jag känner för det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0